Nasze produkty

Konstrukcja elektronicznych wag samochodowych typu PP jest w całości opracowana przez firmę Wag–Pol Łęczyca.

Wszystkie oferowane przez nas wagi i urządzenia pomiarowe posiadają odpowiednie zatwierdzenia typu wydane decyzją Prezesa Głównego Urzędu Miar w Warszawie zezwalające na wprowadzanie do obrotu i użytkowania.

 Oferowane modele wag powstały w oparciu o zdobyte, wieloletnie doświadczenia rynkowe w dziedzinie profesjonalnych, użytkowych systemów ważących. Przy ich produkcji wykorzystywane są sprawdzone, najnowocześniejsze konstrukcje i technologie aktualnie stosowane w dziedzinie ważenia.

 

Długość pomostu

5 m, 6 m, 7 m, 8 m, 9 m, 12 m, 14m, 18 m i inne….

Szerokość pomostu

2,5 m, 3 m, 4 m

Całkowita wysokość wagi najazdowej

ok. 35 cm

Obciążenie max.

5 ton do 60 ton

Wartość działki legalizacyjnej

5 kg, 10 kg, 20 kg

Zasilanie sieciowe

~ 230V; 50Hz

Zakres temp. pracy czujników i pomostu

–30°C do +75°C

Zakres temp. pracy wg przepisów legalizacyjnych

–10°C do +40°C

Legalizacja i granica błęduIII (wg OIML) – zgodnie z polskimi przepisami
legalizacyjnymi dla wag do rozliczeń handlowych.
IMG_8396

Wagi najazdowe

Wagi samochodowe naszej produkcji mogą być instalowane jako najazdowe (najczęściej stosowana wersja). Są to wagi produkowane w każdym zakresie wymiarów pomostów, w każdym zakresie obciążenia i we wszystkich typach pomostów (żelbetowe, stalowo-żelbetowe i stalowe).
Wysokość takiej wagi wynosi od kilkunastu do kilkudziesięciu centymetrów powyżej poziomu drogi dojazdowej.

Zaletą tego typu wag jest możliwość posadowienia jej praktycznie w każdym terenie.

Dla wersji najazdowej fundament stanowią dwie, trzy lub cztery ławy żelbetowe wykonane na podsypce z betonu B – 10 Mpa (chudy beton). W skład fundamentu przy takim rozwiązaniu wchodzą także dwa najazdy, których forma i konstrukcja może być dopasowana do wymagań użytkownika.

201020081140

Wagi zagłębione

Wagi samochodowe naszej produkcji mogą być także instalowane jako zagłębione. Są to wagi produkowane w każdym zakresie wymiarów pomostów, w każdym zakresie obciążenia i we wszystkich typach pomostów (żelbetowe, stalowo-żelbetowe i stalowe).

Powierzchnia jezdna takiej wagi leży w poziomie drogi dojazdowej lub placu, na którym waga jest zainstalowana.

Zaletą tego typu wag jest możliwość posadowienia jej w terenie o ograniczonej przestrzeni. Waga ta nie wymaga budowy najazdów co znacznie skraca zajmowane miejsce.

Dla wersji zagłębionej fundament stanowią dwie, trzy lub cztery ławy żelbetowe wykonane na podsypce z betonu B – 10 Mpa (chudy beton).

P1090164

Pomosty

Pomosty stalowo-żelbetowe wykonywane są w postaci ram z dwuteownika, które zamknięte są od spodu ocynkowaną blachą trapezową.

Pomosty betonowe – stalowe czoła spawane ze stalowymi elementami podparcia tensometrów, w segment wmontowane są kraty podwójne kraty zbrojenia, całość wypełniana betonem C 35/45 W8 z chemicznymi dodatkami uszlachetniającymi.

Pomosty stalowe wykonywane są jako rama stalowa z kształtownika Dwuteownik lub HEB i pokryte są blachą ryflowaną.

kowalstwo

PONADTO OFERUJEMY:

  • KONSTRUKCJE STALOWE
  • PROJEKTOWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH,
  • HALE
  • MASZYNY ROLNICZE
  • OGRODZENIA, BRAMY
  • TABLICE REKLAMOWE
  • KONTENERY I POJEMNIKI STALOWE
  • PREFABRYKATY ŻELBETOWE (TYPOWE I NA ZAMÓWIENIE)
  • USŁUGI ŚLUSARSKIE
  • CIECIE STALI
  • SPAWANIE
  • SPRZEDAŻ STALI